• وبلاگ : بي كرانه
  • يادداشت : تقسيم و تسخير
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 93 مرداد 17 نوشته شما با عنوان تقسيم و تسخير برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    + فاطمه سادات 
    تابوت کودکان غزه را به رود نيل بيندازيد
    شايد موسي به دادشان برسد
    شايد فرعون
    شايد آسيه
    شايد نيروهاي سازمان ملل
    شايد گماشتگان خليفه نفت
    تابوت کودکان غزه را به رود نيل بيندازيد
    پاسخ

    شعر جديد قزوه:) دوستش داشتم فاطمه جونم/ ممنون
    + چونا 
    من هنوز هم از اين ملت مظلوم دفاع مي کنم اگرچه در جهان اسلام به جرم ايراني بودن و مسلمان شيعه بودنم طرد ميشوم توسط خود همين مسلمانان عرب!
    من از ملت محروم مسلمان مظلوم چين هم دفاع ميکنم اگرچه وقتي مي فهميد ايراني و مسلمانم با خودش که هيچ واضح و آشکار ميگفت کاش سعودي بودي!
    من به همه اينها کمک ميکنم همانگونه که ائمه کردند ولي يادم نمي رود حقايق را! همانگونه که ائمه يادشان نرفت غصبها را!من براي مردم غزه و فلسطين دعا نميکنم که نجات پيدا کنند من براي آنها دعا مي کنم که بفهمند آنهايي که علي را وادار به سکوت کردند چه ظلمي در حق اين مردم کردند. من براي مردم غزه دعا مي کنم که بيايند و به دامن اهل بيت چنگ بزنند و بفهمند ثقلين دو تاست نه اينکه حسبنا کتاب الله. آن وقت نجات يافته خواهند بود به حقيقت!
    قلمت رقصان باد!
    پاسخ

    لازمه از ياد نبردن حقايق، اول فهم آنهاست/خصوصيت رو هم نخونده مي پندارم تا ناراحتي هام ازت بيشتر از طاقت نشه ولي قطعا از پس جوابش بر نمياي عزيزم/سعي كن خشمت باعث گناه نشه :)
    + چونا 
    اوني که گفتم بگم دعوا ميشه که نگفتم اصلا!
    بله امير المومنين حق هستند و از حق دفاع ميکردند ولي خلفاي اول و دوم حق نبودند اشتباه نکنيم. علي از آنها دفاع نميکرد به آنها کمک ميکرد و اگرچه به آنها کمک کرد اما بارها در مورد کاراهاي آن ها سخنراني ها کرد و اين شيوه ائمه بوده است در ضمن زمانه با زمانه فرق دارد اگر علي سکوت کرد حسين قيام کرد ولي هر دو افشاگري کردند و صادقين به گونه اي ديگر. و من خوب ميدانم که تشخيص صحيح اينکه زمانه کدام زمانه است سخت است. بله امام گفتند رهبري هم مي گويند شما هم بگو من مشکلي با اين گفتن ها ندارم اگر اول گفتي که همه جا مسلمانها مورد ستم واقع شدند من هم آخرش گفتم تا هميشه دفاع از مظلوم مي کنم.من با منظر تو مخالفت نکردم فقط خواستم بگويم ريشه اش کجاست!؟ يادمان نرود هدف چيست!؟ راهپيمايي جمعه آخر رمضان راهپيمايي مردم غزه نيست راهپيمايي روز قدس است!! و البته ما در اين روز از مردم مظلوم غزه هم حمايت ميکنيم.
    خوب است که عميق تر به وقايع نگاه کنيم ريشه ها در جايي ديگر است. و همه اينها ريشه در همان غصب اوليه دارد که تا به حال من تاوان مي دادم و ميدهم به جرم شيعه بودن حال اينها تاوان مي دهند به جرم مسلمان بودن! و عرب بودن! و روزي خواهد رسيد که آل سعود تاوان خواهد داد! تاوان همان غصب را! تاوان همان سوزاندن درب را!
    ما دفاع از مظلوم ميکنيم ولي يادمان نمي رود اگر همين ها زورشان برسد با من و تو ايراني مسلمان چه ها مي کنند!
    اگر مي گويي آن يهودي بر اين باور است که نژادش برتر است از همه و عرب! مي گويم آن عرب مسلمان شده هم بر اين باور است که نژاد برتر است از عجم!
    اگر آن يهودي روزي خواستند نسلش را منقرض کنند! حالا که قدرت دارد مي خواهد نسل اين عرب را منقرض کند!
    و اين عرب آن زمان که زورش رسيد نسل شيعه را خواست منقرض کند! و جالب آن است که هيچ کدام نتوانستند نسلي را منقرض کنند!!

    پاسخ

    الان ديگه يقين كردم نوشته هاي من رو دقيق نميخوني و حرفاي خودت رو به خاطر نداري!
    + بهار 
    سلام دوست جون؛
    چيزاي خوبي نوشتي؛
    چيزايي كه ما نميدونستيم؛
    از اين مطالبي كه گذاشتي چند روزه استفاده كردم؛
    دستت درست حاجي
    پاسخ

    سلام دوست جون/ تشكر :)
    + چونا 
    الان يه چي بگم دعوا بشه؟؟
    اما: تا مظلومي نباشد ظالمي بوجود نمي آيد.
    خوب است گاهي بينديشيم کدام اسلام و کدام مسلمين؟
    گردش روزگار زيباست گرچه تلخ و زجر آور باشد. اما زماني حقي را غصب کردند بس بزرگ و امروز حقوقي را از دست مي دهند که حقوق اعتباري اين دنياست. زميني را زماني غصب کردند از والاترين شخصيت سرزميني را الان از آنها غصب مي کنند.
    اکنون جهاني به اعتراض لب گشوده است که در 8 سال مسلمان کشي ايران حلقهايشان بسته بود!! جهاني هر روز به اعتراض مردم کشي بيرون ميآيند که مردم کشي را فقط کشتن مردم غزه ميبينند نه کشتن مردمان سوريه و شيعيان عراق و لبنان به فجيع ترين وضع که حتي حاضر به ديدن صحنه هاي آن نخواهند بود!!!
    کدام نسل کشي؟ کدام حس انسان دوستي؟ کدام غصب؟ حتي من و تو هم متني در وبلاگمان براي کشتار مردم مسلمان توسط داعش ننوشتيم!
    هنوز هم نميتوانيم باور کنيم برخي از همين داعشي ها و تکفيري هاي امروزي که اين چنين با چاقوي کند از قفا سر ميبرند روزي همين کودک فلسطين و غزه و حماس بوده اند!!
    ما اگرچه هميشه مدافع مظلوم بوده ايم و هستيم و خواهيم بود و اسرائيل را براي هميشه دشمن خود ميدانيم ولي دعا ميکنيم:
    اللهم اشغل الظالمين بالظالمين! آمين يا رب العلمين
    پاسخ

    سلام چونا/ من با كسي دعوا ندارم/ مخصوصا اگر تو باشي :)من هنوزم ميگم منظر و ديدگاه من و تو فرق داره/من از اين جهت ماجرا رو ميبينم كه امام گفت مسئله فلسطين مسئله اسلام هست، كه رهبري گفت بايد همه جوره ازشون حمايت كنيم و بالاتر از اين منظر كه اميرالمومنين به خلفاي اول و دوم كمك كرد! نه، در واقع به اسلام كمك كرد، به خدا كمك كرد و خدا هم ياريش كرد. ان تنصروا الله ينصركم. براي همين هم هست كه ما پيروي از اميرالمومنين علي(ع) را پيروي از حق ميدونيم. چون به كمك حق مي شتافت و حق هم با او بود. مسئله من مسئله حق هست. همين.اينقدر هر گوشهء دنيا به مسلمان ها ظلم ميشه كه اگر بخوام از همه اش بنويسم از توانم خارجه/البته راجع به مظلوميت شيعيان بارها و جاهاي مختلف نوشته ام/اول همين پست هم نوشتم/اما حد تكليف ما رو توانمون مشخص ميكنه/و من هم تلاش ميكنم بر اساس توانم عمل كنم.ايشالا كه خدا توفيق بده.من مخاطبان وبلاگم رو تقريبا ميشناسم و ميدونم كه موضوع فلسطين علي رغم اينكه براي ما تكراريه، خيلي از زواياش برامون معلوم نيست! براي همين هم اين پست ها رو گذاشتم.حالا البته دير نشده/ ميتوني در راستاي عقايدت در اين حوزه، توي وبت بنويسي و ما هم ميخونيم و نظر ميديم. هر كسي بر اساس ديدگاه خودش عمل كنه خيلي خوب ميشه :) چون امكان گفت و گو و رشد بيشتر ميشه چونا.من هم دعا ميكنم و از خدا ميخوام هميشه حق رو برامون روشن كنه و ما رو مدافع و پيروش قرار بده...
    + زينب: 
    جالب بود
    در نشر حقايق ثابت قدم باشي
    پاسخ

    با تشكر :)
    سلام!
    مي خواستم سايت طب بوک را معرفي کنم.

    طب بوک شبکه احتماعي پزشکي هست که هم پزشکان و هم بيماران و ساير ارايه دهندگان خدمات پزشکي در آن عضو مي شوند.

    ارايه دهندگان خدمات پزشکي ( پزشکان-کلينيکها -داروخانه ها و... ) علاوه بر معرفي خود و تبليغ خدمات خود مي توانند با ارسال مطلب و عکس به تبادل نظر در مورد داروها -بيماريها و مسايل پزشکي بپردازند.

    و بيماران مي توانند نظر خود را راجع به خدمات ارايه شده اعلام کنند.

    منتظرت هستم!
    پاسخ

    سلام/مرسي