بنام خدا حتما مي دانيم كه نديدن دليل بر نبودن نيست و يا بهتر از آن ميدانيم كه از روشن بودن چراغ عقل سليم ميتواند بفهمد كه برق در آن در جريان است و هرگز علم به جريان داشتن برق را به مسئول اداره برق شهري وا نميگذاريم . پس من گمان ميكنم در مورد اولي و دومي و سومي _ اگر قائل به حق خلافت براي علي (ع) باشيم _ تا آخرين لحظه مرگ برحقانيت خود بر جانشيني پيامبر(ص) اصرار داشتند ، كه اين يعني اصرار بر غصب جايگاه جانشيني پيامبر(ص) و در مورد مابقي لعن شدگان تاريخ گواه اصرار ايشان بر ادامه روش فكريشان است . به نظر من بر اساس استدلال عقلي ذكر شده ، مبين اين امر است كه عاقبت لعن شدگان مبرهن است و احساس ميكنم همچنان كه ابراز محبت هم در كلام و هم در عمل شايسته است لعن و دوري و ابراز انزجار از دشمنان اهل بيت در كلام و عمل شايسته مي باشد و بنده نيز اين راه را در پيش ميگيرم