سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط فاطمه در 93/5/1:: 12:33 عصر

"شکد" کسی که پست قبلی پیرامون او نوشته شده بود در اظهارات اخیرش گفته مادران فلسطینی که مارهای کوچک به دنیا می آورند هم باید کشته شوند! او گفته:" آنها باید کشته شوند و خانه هایشان باید ویران شود تا نتوانند تروریست دیگری متولد کنند.آنها همه دشمنند و باید خونشان بر دستان ما باشد. در مورد مادران تروریست های کشته شده هم باید همین کار را کرد."

او چند روز قبل در صفحه فیس بوکش نوشته:" پشت هر تروریستی هزاران زن و مرد قرار دارد که او به پشتوانهء ایشان وارد عمل میشود. آنها همه دشمنان محارب هستند و خونشان روی سرشان خواهد ریخت ..."

این اظهارات سخیف و وحشیانه وقتی معنای اصلی خود را پیدا میکنند که بدانیم "شکد" نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی است و افراد هم فکر و هم حزب دیگری هم دارد که در عرصه سیاست و فعالیت های این رژیم دارای نفوذ و اثرند.

اینجاست که دیگر ریختن بمب های "دایم" وسط شهر های غزه بخاطر جایگیری موشک های حماس نیست.
کشتن چند کودک در ساحل نیز با پاسخ های حماس به تجاوزات این رژیم، ربط مستقیم نخواهد داشت!

همه این اعمال وحشیانه ریشه در یک تفکر بنیادین دارد؛ از نظر رهبران صهیون همه فلسطینی ها یا تروریست هستند و یا حامی و زایندهء تروریست ها! لذا ایشان کمر به کشتن همه آنها بسته اند...

 و مسلما عقب نشینی و آتش بس و کوتاه آمدن و مذاکره کردن هم، همانطور که تا کنون چاره ساز نبوده، همچنان نیز بی فایده خواهد بود.

ما باید باور کنیم، فلسطینی ها باید باور کنند اسرائیل "دشمن" ماست.

مادران غزه

----------
خبر مربوط به اظهارات "شکد"
 روند پیش روی در خاک فلسطین
روند دیوار کشی های اسرائیلی ها 
عکس از رویترز


کلمات کلیدی : روز نوشت ها